25 بهمن 1401
0 دیدگاه

برخی مصوبات مالیاتی امروز ( ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ) کمیسیون تلفیق

 

🔰 کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی و فروشندگان تجهیزات پزشکی که پروانه کار آنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا سازمان نظام پزشکی ایران صادر می‌شود و کلیه اشخاص شاغل در کسب و کارهایی حقوقی اعم از وکالت و مشاوره حقوقی و خانواده، مکلفند از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.

 

🔰 دولت مکلف است بیست و هفت صدم درصد از کل ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده را از طریق ردیف‌های درآمدی و هزینه‌ای مربوطه برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به ویژه در حوزه جانبازان و معلولان اختصاص دهد.

 

🔰 دولت مکلف است ۲۰ درصد از منابع حاصل از عوارض آلایندگی که موضوع ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوبه ۰ است را به سازمان حفاظت از محیط زیست و یا صندوق ملی محیط زیست اختصاص دهد.

 

🔰 شیوه محاسبه مالیات خودرو موضوع این بند قیمت روز انواع خودرو با توجه به تاریخ ساخت یا واردات آن و صرفاً براساس مشخصات مالک خودرو مندرج در شناسنامه خودرو صادره توسط نیروی انتظامی(برگ سبز) ‌‌به‌عنوان سند رسمی خودرو است که توسط سازمان امور مالیاتی کشور هر ساله تا پایان فروردین ماه تعیین و اعلام می‌گردد.

ثبت نام برای کاربران جدید فعال نیست!

%10 از هر سفارش، به عنوان هدیه به کیف پول شما واریز میشود

Call Now Button